Varma och goa moccasiner.

Jag har använt mig av tovade ullkängor när jag har varit i Arktis, en otroligt varm och skön känga att ha när den riktiga kylan slår till. Nu har jag även beställ ett par innermoccasiner av tovad ull. En tunnare sko som är lämplig att ha inomhus. Jag beställer dessa produkter av   http://www.stalnackepadden.se/ På denna sida får ni träffa Sofia som är en eldskäl när det gäller att tova.Vill ni ha varmt om fötterna då kan jag starkt rekommendera Sofias produkter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERASvalbard på väg tillsammans med ett hundspann till Foxdalen.
Här kommer de tovade vinterkängorna väl till pass.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAInnemoccasinerna.  En skön moccasin som har blivit min favorit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentera

