Vildmarksmässan Älvsjö.

Årets vildmarksmässa hade vuxit i storlek och det är ett gott tecken på att folk mer och mer söker sig till naturen och upplevelserna i den.  Jag stod i Grönlandsresors monter där jag bjöd in de människor som nyfiket kom fram till oss. Jag höll också ett föredrag om min expedition på Grönland och att leva tillsammans med jaktfolket Inuiterna. Jag presenterade de kommande äventyr som Grönlandsresor har att erbjuda. En lyckad dag med en hel del trevliga människor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEtt härligt gäng som jobbar stenhår med att alla som reser med Grönlandsresor ska få en riktigt fin upplevelse när de når sitt resmål.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAPå vildmarksscenen presenterade jag med glädje de som Grönlandsresor har att erbjuda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERABildvisning av min expedition med jakt och fiskefolket på Grönland.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn spännande resa som gav mersmak om att resa tillbaka till den underbart vackra naturen och de trevliga människorna som bor där.

2 svar

  1. Kul! Skulle ju aldrig våga hålla föredrag, men imponeras av de som kan 🙂 Förstår att det finns mycket att berätta om dina upplevelser där 🙂

    • Hej. Det är faktiska roligt att få berätta om sina upplevelser. Det är inte alls nervöst att stå inför en publik som har kommit för att lyssna på vad man har varit med om. Jag tror säkert att du skulle fixa det:-)

Kommentera

