Äventyr i Kungsör.

Nu är vi klara att starta upp äventyrsaktiviteterna här på hemmaplan. Jag kommer att arrangera en äventyrsbana här i Kungsör ihop med Bagare Bengt. Det blir femkamp, klättra på ölbackar, åka femmannaskidor, kasta yxa och mycket mer. Jag kommer också att hålla föredrag om Arktis och mina expeditioner som jag varit med på. Jag berättar dessutom om de expeditioner som jag förbereder mig på att göra i Arktis. När jag pratar om utrustningen jag använder i de arktiska miljöerna har jag hjälp av mina två vänner Syd och Nordpolarna. Sydpolar`n är han med Aclima ullunderställ och Nordpolar´n är han med Bergans skalkläder. Bakgrundsbilden visar vårt vackra fjäll och toppen på Kebnekaise. Vi förbereder oss också på att i vinter göra en toppbestigning av detta berg.

Kommentera

