Team Aclima Power Walk!

Lördag eftermiddag stack Juhani och jag iväg till mastbacken här i Kungsör där vi skulle träna. Träningen bestod av att dra bildäck upp till toppen av den branta backen. Jag brukar träna i backen tre gånger i veckan och nu hade jag utmanat Juhani med ett tufft träningspass. Vi hade förstås Aclimas sköna tröjor på oss ett perfekt plagg att ha på under ett tufft träningspass. Efter ca 2 timmar med mycket svett och möda var vi helt nöjda med träningspasset. Vi packade in alla däck i bilen för att senare sitta på uteplatsen hemma hos mig i Torpa. Där åt vi grillad entrecote tog en kall öl och njöt i solen.
Jag fick låna en skyltdocka av Juhani som jag ska klä med Aclimas ullplagg av senaste kollektion. Dockan kommer jag att ha med mig och visa upp inför kommande äventyrsaktiviteter här i Kungsör.
Jag kommer att hålla föredrag om mina Arktiska expeditioner och prata om vikten av att vara rätt klädd i miljöer som ställer krav på utrustningen. Att presentera vad Aclima har att erbjuda är för mig en självklarhet eftersom jag själv använder produkterna när jag är ute på mina äventyr i både sträng kyla och under mina träningspass.
En lyckad dag efter ett riktigt bra träningspass.
Tack Juhani för trevligt sällskap!

Kommentera

