Över 10.000 besök på min blogg!

Tack alla som besöker min blogg.
Förhoppningsvis inspirerar det er till att göra ett äventyr utöver det vanliga. Man behöver inte åka till Nordpolen för att uppleva det lilla extra, även ett äventyr i närheten där man bor kan ge en extra kick.
Mitt måtto gällande äventyr är att hitta på något extra utmanande och spännande. Men ibland vill jag bara gå ut i skog och mark för att bara njuta av tillvaron. Många av oss behöver ha den stunden för avkoppling och återhämtning. Därmed får man en upplevelse som är bra både för kropp och själ.
Lycka till med ditt nästa äventyr!
Jag håller på med att få ihop ett gäng inför nästa planerade expedition. Den är inte riktigt klar ännu men håll kontakten via min blogg, här kommer det så småningom mer information.

2 svar

  1. Grattis till 10.000! Det är ett tecken på riktigt spännande läsning!

Kommentera

