Sponsring från Bergans!

Tack till Staffan på Bergans för all utrustning som du sponsrar med!
Jag känner mig både stolt och trygg att använda utrustning från Bergans nu när jag ska ut på min expedition till Svalbard. Jag använder samma utrustning som på mina tidigare expeditioner mot Nordpolen och expeditionen på Grönland.
Det känns otroligt bra att ha förmånen att bli sponsrad med en utrustning som klarar tuffa förhållanden med både sträng kyla och kraftiga vindar.
Ett stort tack till Staffan Helmestam på Bergans för ditt engagemang inför mina tidigare expeditioner och inför min kommande expedition till isbjörnarnas rike Svalbard!

Kommentera

