Vandring och fiske fick avsluta påsken.

En otroligt skön och avkopplande påskhelg kan jag lägga bakom mig.

Det blev en trevlig avslutning på påskhelgen på annandagen med vandring och fisketur tillsammans med min son Oskar. Jag hade inte  någon större tur med fisket, dessa varelser som befann sig under ytan där jag stod var svårflörtade. Jag gav upp efter ett par tre timmar för att sedan vandra fram till den flugfiskesjö som Oskar stod och fiskade vid. Väl framme hos honom kunde jag konstatera att det hade gått betydligt bättre för honom med fisket. Efter en hel dags fiske, mycket sol och en vandringstur åkte vi hemåt med två öringar och en rengbåge fångade på fluga.

Kommentera

