Vildmarksmässan i Älvsjö.

Tack alla som kom för att lyssnade på mitt föredrag om min Grönlandsexpedition och mitt möte med Inuiterna.
Jag vill också tacka Monika och Mikael på Grönlandsresor AB för er inbjudan till er monter. Att sedan få beskedet av Spetsbergen Travels att den 200 km långa skidexpeditionen över Spetsbergen kommer att genomföras gjorde dagen perfekt!
I och med detta besked kan jag starta min fokusering på de 16 dagarna som jag ska tillbringa i en otroligt vacker natur på Svalbard.
Ett stort tack till övrig personal på Grönlandsresor för ert trevliga bemötande.
Dessutom vill jag tacka Mikael Andersson, fotograf på Eskilstunakuriren för det fina reportage som du gjorde av min son Oskar, men också för att vi fick en så trevlig dag tillsammans på mässan.

Ett svar

  1. Ja det var en riktigt trevlig dag!
    Det var kul att höra ditt föredrag om Grönlandsexpeditionen, som att resa tillbaka dit.
    Underbart!
    Tack för det Hasse och tack Oskar.
    Lycka till med era äventyr.
    Allt gott/Micke

Kommentera

