Informationsträff Expedition Newton

Hej.

Jag kommer att hålla ett föredrag om mina äventyr på Nordpolen och Grönland i Stockholm den 24/10 kl 1300. Jag kommer också att berätta om den kommande expeditionen som går av stapeln den 24/3 2011.
Denna expedition gör vi tillsammans på skidor över spetsbergen på Svalbard.
Kom gärna och lyssna på vad jag har att berätta om skidexpeditionen till Newton, och kanske blir Du inspirerad av denna och vill följa med mig på ditt livs äventyr.
Ringer och bokar plats för info gör du enklast hos Monika 08-556 269 70
eller  info@gronlandsresor.se

Kommentera

