Vad är på gång?

Nu känns det att våren har kommit på allvar och jag har mycket på gång! Jag har börjat styrketräna med fokus på ryggmusklerna och jogga eller ta långa prommenader varje dag. För mig är det viktigt att hålla igång kroppen för att må bra, dessutom ger ju naturen både kraft och inspiration så här års. Passa på att vara ute så mycket som möjligt och njut av allt grönt som spirar överallt!  Lägg upp ett träningsprogram som du anpassar efter dina egna förutsättningar och försök hålla dig till dina inplanerade träningstillfällen.
Jag håller på att förbereda mig för en förelänsing i Eskilstuna på ABF 5 juni kl 14.00. Där ska jag hålla en föreläsning och dessutom ska Mikael Andersson som är fotograf på Eskilstuna kuriren ha en fotoutställning med bilder han tog under Grönlandsexpeditionen. Kom gärna dit och titta på Mikaels härliga foton, lyssna på föreläsningen och prata lite med Mikael och mig!

Kommentera

