Bergslagsbladet.

Ihrene från Bergslagsbladet har varit ute hos mig och gjorde ett reportage om mig och mitt företag. Hon skrev lite om min Grönlandsexpedition också. Ett fint reportage som innehöll fakta om hur jag sakta men säkert vill skapa förutsättningar för att lyckas nå ut till de som vill uppleva äventyr och till de som vill lyssna på mina spännande föredrag.

I går eftermiddagen var jag ute i Lockmora, ett friluftsområde där jag tillsammans med Kungsörs kommun ska försöka att bygga upp en riktigt spännande äventyrsbana. Givetvis ska alla kunna använda sig av denna unika bana. Syftet är att få ut hela familjen på en upplevelse utav sällan skådat slag. Jag tog bilder på vart det är lämpligast att lägga de olika stationerna. Det kommer att röra sig om sex eller sju olika banor på en sträcka av fem kilometer. Projektet är fortfarande på planeringsstadiet.

Kommentera

