Intervju

Elin, som är student vid Linneauniversitetet i Kalmar med inriktning mot fysisk aktivitet, hälsa och friluftsliv var idag och intervjuade mig. Hon läser idrottsvetenskap och tyckte att jag med mina erfarenheter inom friluftsliv och äventyr var ett bra intervjuoffer.

Det sägs att tiden går fort när man har det trevligt och jag kan bara instämma med det. Det var intressant att få svara på hennes väl genomtänkta frågor men också lyssna på de äventyr som hon har varit med om.

Mina svar kommer Elin och hennes kurskamrat använda som en del i sitt arbete med att analysera arbetsmarknaden inom hälsa, friluftsliv och fysisk aktivitet.
Tack Elin, och lycka till med din fortsatta utbildning!

Kommentera

